dinsdag 18 december 2012

Checklist

Bij deze mijn eerste blogbericht. Ik hou het kort.
Alle administratie is zo goed als afgerond:
Reispas
Werkvisum
Internationaal rijbewijs
Tickets
Verzekeringen
...
Op 3 januari heb ik een infoavond en ontmoet ik mensen die al hebben rondgetrokken in Australië. Ik moet jullie niet vertellen dat ik hier enorm naar uitzie.
Wat er allemaal mee en niet mee zal gaan in mijn rugzak is voorlopig nog een raadsel. Wat neem je in hemelsnaam mee als je voor pakweg 6 maanden naar de andere kant van de wereld trekt?
Gelukkig heb ik nog welgeteld 54 dagen om dit uit te pluizen... Counting the days!


3 opmerkingen:

  1. MEENEMEN:
    - naaikit: om 101 dingen mee te doen wanneer je verdwaalt in de woestijn
    - slaapzak en tent, omdat je met een naaikit veel kan behalve comfortabel een zandstorm uitzitten
    - sterke muggenmelk, die liefst ook nog beschermt tegen krokodillen
    - extra feromonen, om wanneer de muggenmelk ineffectief blijkt, je een knappe aboriginal kan aantrekken die je dan wel zal redden
    - condooms, stel dat het echt een super knappe aboriginal is :) (en nog rijk en slim ook)
    - te retourticket, of je vergeet nog terug te komen :)

    Veel plezier!!! Mipper xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. salut, cherieeee!!! c'est moi Dezi!!!

    Je suis tres heureuse pour toi!!
    You're going to Australiaaaa!!!! Yeah baby!!! C'est magnifique!! Your blog is awesome and i'll be so happy to follow you here and see all the beautiful moments you enjoy in sunny Australiaaaa!!

    Wish you all the best!! What a great adventure!!
    Love you!! Bisous!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Kim
    eindelijk kan je uw droom realitieit laten worden!
    wat wil je nog meer (?) ik wens je heel veel plezier en moed!
    en hou me op de hoogte hé :-)
    dikke knuf - Smith(atje)

    BeantwoordenVerwijderen