vrijdag 8 februari 2013

So ready



Zaterdagavond is het eindelijk zover. Hoe meer de dag nadert, hoe minder ik stil kan zitten, hoe minder ik de gigantische glimlach van mijn gezicht kan vegen en hoe minder ik mij kan inhouden om op de meest onverwachte momenten een mini- vreugdedansje in te zetten.

Natuurlijk zijn de laatste weken niet 1 en al joy geweest. Mijn voorbereiding bestond er voornamelijk uit geleidelijk aan met zo wat al mijn routines te breken,keuzes te maken en afscheid te nemen. 


De eerste grote routine die ik heb moeten doorbreken, was mijn job verlaten. Neem het van mij aan dat was ik snel gewoon. Van mijn grootste en veruit mijn favoriete gewoonte afscheid nemen valt mij daarentegen een pak zwaarder: den basket. Ik speel al basketbal van mijn tiende. Elke week minstens twee keer trainen en 1 of twee matchen in het weekend. Afgelopen zondag heb ik mijn laatste wedstrijd gespeeld. En een betere afsluiter had ik mij niet kunnen inbeelden. Het was de 1/8 finale van de Beker van Antwerpen. De tegenpartij kreeg 10pt voor omdat ze een reeks lager speelden en nog wonnen we  met 99-43. Jeej. (in bijlage het verslagje dat maandag in de GVA stond) Ik heb dinsdag de laatste keer getraind met mijn ploeg en heb een persoonlijk getinte kaart van Australië en dagboek gekregen. Kei handig! Ik ben er helemaal weg van. Ik ga jullie missen ploegje! Bedankt voor de coole cadeau.

.
Verslag GVA  04/02/13

Laatste training 05/02/13



Mijn laatste weken hier werden van begin tot einde ook gekenmerkt door keuzes maken en beslissingen nemen. Dat gaat van neem ik die T-shirt mee in mijn rugzak tot de datum van terugkomst prikken, van welke verzekering neem ik tot hoeveel mijn budget bedraagt. Je kan niet alles hebben en dat is mij zeker niet ontgaan de laatste tijd. Ik ga waarschijnlijk een onvergetelijk avontuur tegemoet. Maar ondertussen blijft hier de tijd jammer genoeg niet stilstaan. Als ik bvb de line-up van Rock Werchter bekijk, kan ik een kleine binnensmondse vloek niet achter wegen laten. Grmbl. Sorry Sanne dat ik je dit jaar niet voor 4 dagen kan vergezellen. Het had fantastisch geweest. Dit wordt goed gemaakt! En voor de rest wordt er over Werchter gezwegen tegen mij! Dit is geen vriendelijk verzoek! Maar toch bedankt! Dit is natuurlijk maar 1 voorbeeld van de zovele leuke zaken die ik hier ga missen! 

Tenslotte aan mijn familie en vrienden: gelieve de komende 6 maanden niet te trouwen, niet zwanger te worden, niet te zwaar te feesten en vooral niet dood te vallen! Ik zal dat ook niet doen!

Cheers
Kim

Ps.: Mijn volgende berichtje zal ik jullie hopelijk zo snel mogelijk schrijven vanuit Sydney. Ik vertrek zaterdagavond om 18u40 in Zaventem en ik kom maandagochtend 11/02 aan rond 07u00 lokale tijd! Vergeet niet dat het daar 10u later is en ooh ja 20°C warmer.

Met mijn rugzak 08/02/13

6 opmerkingen:

  1. Hey Kim,

    Ik wens je een goede vlucht en een supermooi avontuur!

    Doe dat daar goed en geniet ervan!

    Groetjes,
    Johan De Meulder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kim!
    Héééél veel plezier ginder, je gaat een fantastische tijd tegemoet!

    Veel groetjes
    Kim en Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat?
    Ge gaat niet te zwaar feesten? Dat kan k toch ni echt geloven zene :D
    Geniet ervan en denk ni teveel aan thuis, het zal daar wel plezant genoeg zijn!!

    xXx
    Sven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mis je nu al meid maar geniet er met volle teugen van en trek super veel foto's

    :) zjg

    natje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier Kim! Ik kijk uit naar jou verhalen!
    xx Marlies

    BeantwoordenVerwijderen